CAS 32 Tatra 815 Cistrena
TECHNICKÉ ÚDAJE VOZU REPASOVANÉ CISTERNY CAS32
TECHNICKÉ ÚDAJE
Výrobce podvozku: TATRA a.s. Kopřivnice
Nástavba: THT s.r.o., Polička - rekonstrukce ANZA s.r.o.
Motor: Vznětový, čtyřdobý, vzduchem chlazený dvanáctiválec do "V" o výkonu 235 KW
Převodovka: synchronizovaná, 10 stupňů vpřed, 2 vzad
Délka automobilu: 8 510 mm
Šířka automobilu: 2 500 mm
Výška automobilu: 3 350 mm
Světlost automobilu: 325 mm
Pohotovostní hmotnost: 12 950 kg
Celková hmotnost: 22 500 kg
Maximální dovolená rychlost: 100 km / hod
Nádrž na vodu: 8 200 l
Nádrž na pěnidlo: 500 l
Čerpací zařízení: Jednostupňové odstředivé celomosazné čerpadlo
Jmenovité parametry čerpadla: 3 200 l / min při tlaku 0,8 MPa a sací výšce 1,5 m
Maximální tlak čerpadla: 1,6 MPa a sací výšce 1,5 m
Výbava vozidla : 4x IDP Dräger PA 94 3000/4000 + 3 x náhradní lahev, plovoucí čerpadlo Froggy , motorová pila Stihl, zdravotnický batoh, batoh s "D" programem, hadice B a C, armatury, proudnice , ženijní nářadí, pneumatický stožár Teklite napájený z elektrické soustavy vozidla, přiměšovač AWG , přenosný monitor AKRON ,.
Vozidlo vyrobeno v roce 1989 jako PHA (Pěnový hasící automobil) pro závodní požární útvar JE Temelín, zde v průběhu služby vozidlo prodělalo přestavbu na CAS a řadu dílčích oprav a úprav.
V roce 2022 jsem získali vozidlo bezúplatným převodem od společnosti ČEZ, a.s. HZSP JE Temelín..
V roce 2023 po získání účelové dotace na opravu většího rozsahu od Plzeňského kraje vozidlo zrekonstruováno u společnosti ANZA s.r.o. Chlumec nad Cidlinou.
Co se týče repasu tohoto vozidla tak proběhla v následujícím rozsahu :
-přetěsnění a seřízení motoru, výměna kompresoru, spojky, přetěsnění převodovky, výměna všech pryžových částí podvozku , výměna všech provozních náplní.
-úprava ovládání odpružení zadních náprav včetně přemístění ovládacích prvků , montáž příčných stabilizátorů.
-revize a oprava brzdové soustavy včetně seřízení
-výměna výfukové soustavy
-oprava elektroinstalace
-lakování a povrchová úprava
Skříně nástavby jsou vyrobeny z profilů slitin lehkých kovu a olepena AL plechem, schránky pro příslušenství jsou kryty hliníkovými roletkami s průběžným madlem.
Střední díl nástavby tvoří nová pohledová nádrž na hasiva vyrobena z nerezavějící oceli vhodná pro přepravu pitné vody.
Čerpadlo prošlo včetně pohonu celkovou opravou ,nové jsou i veškeré armatury a to v provedení nerez a pozinkovaná ocel.
Ovládaní čerpadla přestavěno na přímé vzduchové, nové jsou veškeré ukazatele, včetně LED stavoznaků na boku vozidla.
Vozidlo osazeno novým VRZ v červeno-modrém provedení, reflexním polepem a zadním šrafováním Chevron.
Foto Vozidla : https://hasici-touskov.sdhcr.cz/fotoalbum/cisterna-tatra-815-pr-2-cas-32/
Foto Vozidla u Repasu : https://hasici-touskov.sdhcr.cz/fotoalbum/cisterna-tatra-815-pr-2-cas-32-jak-probihalo-repasovani-cisterny/
Poslední fotografie
Mail list
Oblíbené odkazy
Statistiky
Online: | 6 |
---|---|
Celkem: | 29752 |
Měsíc: | 1786 |
Den: | 262 |